<3


Världens underbaraste<3



Idag har familjen varit till Norrköping en sväng, meningen var att jag skulle köpa en babygym till Liam & en ny kaffebryggare. Men så blev inte fallet, babygymet får ja ta vart efter.. både Daniel & jag kom hem med nya kläder. Men det gillar jag, när unnade vi oss själva något senast? Det va länge sen.. Sen åkte vi ner & bokade oss en varsin klipptid oxå :) Och det är mer än behövligt haha..

Liam sover & Novalii har haft ryck här hemma. sprungit runt & gjort jävelskap & tjutit om vartannat. Fy så jobbiga vissa dagar är. Livet är inte alltid en dans på rosor :P

Nu ska ja se tv. Vänta på att Novan somnar, sen ska jag & Daniel fortsätta med vårat Dexter maraton, nu är vi inne på säsong 4, ska påbörja säsong 5 snart :P

Puss

Kommentarer
malin säger:

åh gud vilken fin bild! :) har du kommit in i rutinerna och vant dig att ha två små pluttar ist för en? :D

2011-01-27 | 18:38:58
Bloggadress: http://heinefeldt.blogg.se/
Sandra Valfridsson säger:

Ehh vem behöver babygym när det finns så mycket hemma man kan uppfinna ett av :P

Jag tog ett kamerastativ och hängde nallar i och sen la jag Klara på en madrass och ställde det över henne =)



Lätt mycket mer värt att köpa kläder till en själv! =)



Ne livet är verkligen ingen dans på rosor. Klara har varit sjuk ett par dagar nu och super gnällig. Vaken på nätterna och gråter osv..

Dessa dagar önskar man att man kunde spola förbi.. :S

2011-01-27 | 20:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback