4 Dagar gammal

 
Tänkte först påbörja förlossningsberättelsen, men insåg att halv åtta hos mig började på tv:n. Sen ska jag väcka lilleman & ge honom mat, så det hinns inte med!

Dagen har varit lugn & skön, bara myst hemma & varit ute på en promenad. Imorgon ska vi fara in till Norrköping medans Novan är på dagis, hämta ut ett spel & handla lite mat :) Nehe. Nu ska jag sätta mig framför tv:n..

Mina fina <3


 
Första badet idag :)
Det va inte alls roligt!



Klätterapa
Hon är verkligen överallt & ingenstans nu! Gu va fort tiden går.



Puss

Kommentarer
Malin säger:

åhåå vilka små sötnosar du har! :) måste få komma ocg hälsa på framöver när du känner att du orkar och så :)

2011-01-19 | 19:50:08
Johanna säger:

men åå åå åå, så söta... oo va hår Liam har, så himla sött. Ser lilla busfröt har hittat på nya lösningar för att ta sig upp & farm. :P

2011-01-19 | 21:47:19
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Sandra Valfridsson säger:

Va mysigt det ser ut.. Jag vill också ha min bebis nu :P

Hur går det med Novalii?

Är hon snäll mot Liam?

Klara är inne i någon period där hon testar hur mycket hon kan slåss innan man blir arg typ.. :S..

Bits och rivs och drar i hår.. Blir galen på henne snart.. :S..

2011-01-20 | 05:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback