40+3


Vad otålig jag börjar bli :`( Usch humöret pendlar fram & tillbaks hela tiden. Jag känner mig nedstämd & ledsen för allting. Jag reagerar på minsta lilla! Men det märks att den här väntan tär på oss alla här hemma, inte bara mig. 

Natten som var vaknade jag 03.00 av sammandragningarna, somnade om runt 06.00 & sedan ringde klockan 07.00, då va det dags för dagis för lillbusan, det va bara bita i det sura äpplet & gå upp, just då visste jag knappt va jag gjorde, fy så jag mådde. Men under dagen har jag mått lite bättre, jag har dock inte kunnat sova, så jag hoppas att jag får sova natten som kommer..

Varför ska man ha dessa onda sammandragningar & det som känns som "mensvärk", när det ändå inte sätter igång. Usch jag känner mig helt förstörd. Mörbultad är nog rätta ordet, kraften i kroppen börjar ta slut. Får jag ingen sömn den här natten så får jag ringa in till förlossningen imorgon, så får dem hjälp mig. Finns ju faktiskt hjälp att få. Bara det att jag är så envis!

Snälla älskade du i magen kom ut nu <3

Kommentarer
Maria säger:

sv; Ja jag känner verkligen att jag förändrat väldigt mycket under dom 7 veckorna som jag haft min lilla plutt. :)

Förresten så får din lilla plutt ta och titta ut nu så vi får veta vad det är för kön. :D Jag tror dock på en kille. :P Sen när ni kommit i ordning och du känner att du orkar så tar jag och Cewin gärna en promenad till er och hälsar på. :)

2011-01-13 | 11:32:27
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/
Johanna säger:

gumman <3

2011-01-13 | 11:58:55
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback