Bf + 2


Den dagen kom Novalii ut.

Men lillesyster eller lillebror vill inte samma sak. Om ja kunde ge upp hade jag gjort det nu! Jag vet att jag bara klagar, och har gjort de senaste dagarna. Men jag har absolut inte tvingat någon att läsa. Jag ligger med förvärkar, "mensvärk" & ryggvärk.. Jag vill bara att det ska sätta igång nu, få slippa ha ont, FÅ TRÄFFA VÅRAN LILLA<3

Jag har ju gått igenom allt nu för att det ska starta. Tänk om vattnet kunde gå, då vet man iallafall att de riktiga värkarna inte är långt borta.



Novalii är på dagis nu. Gu vilken skillnad det är på henne sen hon började igår igen. Hon äter & sover mycket bättre, hon är dessutom mycket lugnare här hemma. Hon behöver verkligen leka av sig, det märks :) Ska hämta hem henne vid 12, får se vad vi hittar på att göra då. Hon ska väl vila en stund.

Nu ska jag vika tvätt. Idag är jag mindre effektiv. Besviken & ledsen..

Kommentarer
Madde säger:

vattnet gick både med seth och celine för mig men låg med värkar i tre dagar med seth innan han kom ut och med celine kom aldrig värkarna igång så blev igång satt efter tre dyngs vattenvagång för dom vill juh helst att dom ska komma igång av sig sjävl. Men hoppas det kommer igång snart. Annars kanske du får på seths födelsedag nu på fredag men får hoppas att ni får innan det så du slipper ha ont! :)

2011-01-11 | 11:16:33
malin säger:

det är en envis liten bebbe där inne!! väntar med spänning här hemma. tror att den kommer inatt :) <3

2011-01-11 | 12:19:17
Bloggadress: http://heinefeldt.blogg.se/
Johanna säger:

Det är ingen som tycker att du klagar gumman! Med all rätt att allt inte känns & kan va toppen just nu! Men håll ut gumman snart så! :)

2011-01-11 | 12:54:50
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback