Bilder


Idag har vi haft Daniels systrar här på besök. Fikat & öppnat fina presenter, Liam blev bortskämd med massor utav kläder :) Han tackar! Har ju inte riktigt orkat med besök tidigare, men nu börjar det kännas okej med amning & allting, förutom att jag fortfarande har svårt att amma offentligt, stavning? Jag tycker verkligen att det är hel mysigt att amma, men inför folk känner jag mig så obekväm.

Kläderna prinsen fick :)



Trött liten sötnos.



Novalii fick äta semla för första gången igår, det va inte alls poppis, haha. Bara grädden som va god, det andra smakade Blää. som hon säger :) haha..



Nu ska jag njuta av lunget framför tv:n.. Barnen sover, men Liam lär väl vakna runt 22.00 & vilja ha mat. Efter det ska jag lägga mig, riktigt trött nu faktiskt.

Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback