Bitter


Imorgon är det exakt 1vecka kvar tills beräknat datum. Mina känslor rusar genom kroppen, för även fast jag längtar & vill att förlossningen ska sätta igång så jag får träffa våran son eller dotter så är jag livrädd. Så med blandade känslor så försöker jag ta mig igenom dagarna, känns som jag går runt i en bubbla & inte kan tänka på annat. Kan inte minnas att jag va såhär, nervös, spänd, förväntansfull, rädd osv osv med Novalii!! Antagligen så är det för att jag vet vad som väntar.

Hur får jag dagarna att gå fortare? Jag vet en sak, jag skulle kunna åka & fördriva min tid i alla affärer & kolla på alla ur snygga kläder, men tyvär så passar dem inte min valross kropp just nu ;) Utan jag får helt enkelt vänta tills bebis är ute, och så va vi där igen, hur jag fördriver tiden! BLÄ. Jag känner inte för att umgås & vara social, för det orkar ja inte. Vilken BitterFi**a jag är..

Jag tänker klaga ännu mer, bara för att minnas. Att min kropp just nu är överfull av vätska, så jag har värk i benen & ja i stort sätt hela kroppen. Förvärkar hela nätterna. Springer & kissar var 10:e minut ungefär, halsbränna som tar död på mig, höfter som värker & en trötthet som inte är att tala om.



Vecka 39. NU ska jag vila. uhäk va trött jag är!!

Kommentarer
Johanna säger:

Älskade gumman. Snart snart! Jag finns ett stenkast bort om du vill prata av lite tid. Sköt om dig tills vi ses nästa gång. Bamsekram. <3

2011-01-01 | 20:16:03
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback