Egoist!


Nu har vi ätit middag här hemma, det blev en sen middag! Daniel & Novalii duschar nu, själv sitter jag här & behöver göra av med massor utav tankar. Jag har så mycket känslor. Jag är så arg & besviken.. Jag har ångest, fast jag tror att jag inte behöver ha det egentligen, det är väl inte mitt fel? Eller? Ibland önskar jag att någon kan sätta sig in i min situation.

För när det gäller det här, så är jag faktiskt BARNET!.. Hur du kan betee dig så omoget gentemot mig det förstår jag inte? Är du inte vuxen? Novalii bir snart 2år, tänk att du inte har ringt en enda gång & frågat hur hon mår, hur det är med oss eller om du får komma förbi?

Och att andra kommer fram till mig & förklarar för mig hur barnslig jag är som håller på, det gör mig så arg. Jag menar varför i hela friden ska jag komma på julafton, fira din födelsedag, nyår & alla högtider med dig, när du aldrig, ALDRIG finns för oss annars i vardagen? Men visst, det är tydligen jag som beteer mig omoget. Man kanske inte ska skriva om allting i bloggen, men jag har ingen annanstans att göra av allting. Alla mina känslor. Ibland önskar jag att jag inte visste vem du va...

Som du sårar, som du får mig att må & när jag va liten trodde jag verkligen att det berodde på mig. Men jag försöker förstå nu att det faktiskt är du som har problem och inte jag. Det konstiga är att du om någon vet hur det känns, du sitter i samma situation själv, så hur kan du göra så?

Vilken skitdag. Tänk att man blir påhoppad när man är ute & går med en vän, det är pinsamt .. usch, jag behöver sömn, jag vill bara glömma.


Kommentarer
Jessica säger:

Inte för att jag vet det handlar om.. Men av din text här och i andra inlägg så lider jag med dig. Stå kvar stolt i dig själv för du beter dig inte omoget. Ett barn är man trots att man är vuxen, det är den "riktiga vuxna" som borde agera mer moget.. Kram

2011-01-02 | 19:47:04
sandra säger:

Du är inte omogen nånstans jossan! Denna person är är lr har inte blivit vuxen nån gång o kommer aldrig o bli heller.. Usch vilka människor det finns. :/

Finns här för dig gumman om du vill prata lr bara få ur dig massa. jag lyssnar alltid <3

2011-01-03 | 00:09:07
mamma säger:

Tur att du har oss alla andra :) kram

2011-01-03 | 10:32:02
Johanna säger:

Jag höll på att bubbla över lite, så tro mig jag förstår dig vännen! Du har inget att känna "skuld" för. Tvärt om! Du har inte gjort något fel, däremot andra!!! Lova att ringa om det är något jag kan göra! Om det så är att "spy" ur dig allt eller bara prata vårgardiner så lyssnar jag, alltid! <3

2011-01-03 | 10:42:37
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Sofia säger:

Finns här för dig dag som natt! <3

2011-01-03 | 13:36:35
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback