:)


Fan vad effektiv jag har varit idag.

Gick upp & fixade iordning lillan för dagis, plockade fram frukost. Daniel fick köra henne, då jag inte vill gå den isiga vägen ner till dagis.

Efter det så tog jag tag i tvätten, 3 maskiner. Vikt tvätt, dammsugit, moppat, städat båda toaletterna, samt dammat av lite här & där.. Diskat har ja gjort med :) haha..

Tog en dusch runt tre & jag som trodde att slemproppen gick för några veckor sen. HA så fel jag hade.. Nu jäklar kom den, med blod & snusk. Haft mensvärk sedan dess, så nu hoppas jag att det kommer igång ikväll/inatt. Jag har mumsat chokladbollar, kaloriladdat lite haha. Ska bara slappa framför tv:n ikväll, det gäller att spara på krafterna.

Ha en fortsatt bra dag.
Puss

Kommentarer
josefine säger:

Lillebror eller lillasyster vill ju inte vara sämre än syrran såklart..två dagar efter bf ska det bli nedkomst =D

2011-01-10 | 18:08:55
Bloggadress: http://jjosefineemadeleine.blogg.se/
Johanna säger:

åååå snart snart! Eller är du där nu! Stort Lycka till gumman <3

2011-01-11 | 06:35:26
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback