Fredag


Dagen började kl 06.30, då gick jag & mina barn upp. Jag gav Daniel en sovmorgon till kl 09.00! Gu så snäll jag är :)

Daniel putsar fönster & har Novalii hack i häl hela tiden som gör bus, haha jag sitter i soffan & små ler ;) Prinsen ligger & myser i en filt. Snart ska vi börja med lunchen här hemma, får bli pannkakor bara, sen vid halv två ska vi ner till bvc & väga Liam. Eftersom han gick från 4130 till 3760g, så nu hoppas vi att han kommit ifatt igen, men det har han nog. Det är ju vanligt att dem går ner i början.

Nehepp. Nu ska jag ta & göra något vettigt.
Återkommer.
Puss

Kommentarer
Sarah säger:

Han lär nog ha gått upp ska du se;) Ha en mysig o skön fredag vännen! Saknar dig<3

2011-01-21 | 11:32:40
Bloggadress: http://sahaaara.blogg.se/
Sarah säger:

Ps tycker Novalii gör rätt i och busar med sin pappa! Haha saknar den lille snörpan, hon e såå go!

2011-01-21 | 11:35:31
Bloggadress: http://sahaaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback