Godmorgon


Nätterna går så himla bra, så jag är mer än utvilad när jag vaknar :) Liam sover hela nätterna, får väcka honom var 3:e timma för mat, sen vaknar han runt sju på morgonen! Hur skönt som helst. Jag hoppas att det fortsätter såhär.

Nu på morgonen har jag vikt tvätt & slängt in lite tvätt i torktummlaren, intalade mig själv igår kväll att jag skulle ta en slappar dag idag, men det tycks inte gå något vidare, jag förstår inte var energin kommer ifrån! Och inte har jag fått 3 dagars deppen heller, hoppas inte jag blir ledsen, minns hur jävligt jag hade det med Novalii när jag amma.

Novalii är på dagis nu, det är hennes höjdpunkt, hon stormtrivs där nere! Det värmer i hjärtat. För då är hon nöjd & glad när hon kommer hem. Liam & Daniel ligger & sover, så jag passar på att skriva ett inlägg. För med 2 barn hinner man inte riktigt med, sen kanske, men inte nu när man försöker få in rutiner osv. Lite rädd är jag nog allt när jag tänker på att Daniel ska börja jobba sen, hur ska jag klara det, äsch det kommer gå kanon, måste vara positiv :P



AMOR VINCIT OMNIA <3

Kommentarer
josefine säger:

hur går det för Novalii att vara storasyster? =D

2011-01-19 | 11:25:22
Bloggadress: http://jjosefineemadeleine.blogg.se/
mormor säger:

Det kommer att gå jättebra, man kommer fortare in i nya rutinerna än vad man tror

2011-01-19 | 11:52:38
Sarah säger:

Det kommer gå kalas gumman! Rutinerna kommer ni snart in i ska du se<3

2011-01-19 | 12:22:17
Bloggadress: http://sahaaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback