Ingen rubrik


Usch nu kommer min huvudvärk & jag har en panodil kvar. Lyckat! Vill helst ha den ifall ja får förvärkar som jag får varje natt. Skulle nog tänkt på att införskaffat mig nya idag, får vänta tills imorgon.

Haft besök idag. Jätte trevligt & skönt att göra något för en gång skull!! Nu har vi ätit middag här hemma, Novalii & Daniel sitter i badet, sen efter får hon försöka sova, hon verkade riktigt trött. Så ja hoppas, så ja får en lugn stund framför tv:n innan läggdax.

4 dagar kvar nu till den 9:e Janurai, beräknat datum. 4 dagar känns som en evighet, och tänk om jag får gå över tiden. Åh ja kommer gå under :( Gick över 2 dagar med Novalii, ja hoppas inte det blir fler denna gång.

Jaja, nog om mina tankar.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback