Längtan



Åh vad jag längtar efter sommaren nu när man städat ut julen, solen skiner & snön droppar från taken. Eller droppar & droppar är synd & säga, snön slår sönder vårat altan tak, suck !! Men får vårkänslor iallafall haha :) Vårkänslor i Januari, det är bra jobbat, jag kommer ju längta ihjäl mig med tanke på hur många månader det faktiskt är kvar till våren. Men det går förhopningvis fort efter att lill bebben har kommit till världen.

För åren har gått så himla fort sen jag fick barn, Novalii blir 2år i år. Helt sjukt, vart tog tiden vägen? Hon är inte en liten bebis längre. Definitivt inte, och storasyster ska hon blir närsomhelst! Jag tror att hon kommer bli jätte glad, jag hoppas :)


Så liten min lilla prinsessa. <3

Puss


Kommentarer
emma säger:

klart hon kommer bli glad, de kommer att ha jätteroligt med varann sen:) hehe går in flera gånger om dagen för att kolla om det har satt igång för dig..hoppas att den vill titta ut snart :)

2011-01-11 | 17:32:44
Bloggadress: http://ellaslillamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback