Lördag


Nu är det lungt & skönt här hemma, alla ligger & sover middag :)

Imorse tog vi sovmorgon till 09.00, det tackar ja mina underbara barn för. Efter det gick vi upp & städade, dammsugit, moppat, rystat mattor osv. Känns skönt att ha det gjort! Nu behöver ja inte göra det på ett tag haha.

Förstår inte att jag inte är trött, det lär väl komma ett bakslag snart antar jag. Jag har inte sovit middag en enda gång sen Liam föddes, och nätterna är jag ju uppe, fast han vaknar bara 2 ggr per natt & vill ha mat, det är skönt. Kanske därför ja är pigg iofs.

Nu på eftermiddagen så kommer Daniels systrar på besök, det ska bli trevligt!
Nu ska ja glo på tv:n lite.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback