motivation..


Har verkligen inte haft motivation till att blogga. Har fullt upp med mina små här hemma också..

Va nere på bvc idag och vägde Liam, nu väger han 4230g. Så han ökar jätte bra! Själv stallde jag mig på vågen där nere & blev riktigt besviken när jag såg att det bara va -12kg på vågen. ja trodde verkligen att jag hade gått ner mer. 7kg kvar till min startvikt. fy! Men jag äter inget sött nu, ammar och promenerar varje dag, så det ska väl inte vara nån match, haha..

Kan ju erkänna nu att jag är sjukt trött. Jag frågar mig själv vad jag gjorde när jag bara hade novalii att ta hand om haha. Två barn är dubbelt med jobb!

Nvalii sover middag nu, så jag borde passa på att vila jag med.
puss


Kommentarer
Jessica säger:

Du kommer snart att ha tappat de där kilona du vill bli av med.. De var ju nyss du fick Liam, ingen brådska. Tog ju ett par månader att lägga på sig de där vet du. Som du säger mer jobb med två barn ingen vila och ro, då springer du av dig också.. Hehe till skillnad mot jag som fortfarande har det och kvar och min lilla är fyra år *s. Men positivt att ha två barn också när de inte syskonbråkar utan faktiskt har stoooor nytta av varandra. Ta hand om dig Jossan! Njut av dina småttingar, hoppas jag springer på Er någon dag så man får spana på lilla Liam. Kram

2011-01-26 | 18:53:53
josefine säger:

de där med kilona klarar du lätt =D

2011-01-27 | 12:25:33
Bloggadress: http://jjosefineemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback