Rubrik


Ska ge mig på ett inlägg. Fast jag egentligen inte orkar! Har blivit sjuk, suck!! Det är inte alls roligt att ligga sjuk & dessutom ha 2 barn att ta hand om, tur att Daniel är hemma fortfarande.

Igår va jag, Liam & mamma hemma hos Mormor & Morfar en sväng så att dem fick se lillkillen. Blir så ledsen när jag tänker på att min älskade mormor har cancer igen, och den här gången kan dem inte göra någonting. Livet är så orättvist!! Jag hoppas att hon får leva många år framöver ändå<3 Hon är den starkaste & envisaste människan jag vet.



Skulle egentligen till frissan idag, men fick flytta fram tiden till torsdag. Så jag hoppas att jag är frisk då. Daniel börjar jobba då oxå, så då måste ja va det, så jag orkar med mina små underbaringar här hemma. Tänkte lägga upp en bild på mina bebisar, Novalii är inte så liten längre, men kommer alltid vara min lilla bebis iallafall
.


Måste ta & boka in en ny tatueringstid oxå. Måste ha in Liams namn på axeln oxå. Frågan är bara hur jag ska göra, den ska ju se precis likadan ut, och ska vara på samma ställe, vill inte ha dem på olika ställen.

Ne nu ska jag strax lägga mig, riktigt trött, feber & frossa :(
Puss


Kommentarer
sandra säger:

vilka sötnosar :) vilken stor tjejja hon blivit! =)

2011-02-01 | 13:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback