Seg dag..


Idag har jag varit mindre aktiv, slöat hela dagen. Legat i soffan & slumrat. Det enda vi gjort va en sväng till bvc & viberga. Sen har vi bara varit hemma, känns lite trist faktiskt. Dagarna går så fort nu!

Liam hade ökat jätte bra, så nu är han uppe på 3970g! Så det känns bra :) Glad att amningen funkar så bra den här gången. Med Novalii fick jag ju ge ersättning, men nu verkar det funka. Peppar peppar!

Såg första avsnittet av solsidan nu på tvPlay, har inte haft tillfälle att se den fören nu. Jisses va jag skrattade, det är ju sjukt bra :) Ser fram emot nästa avsnitt. Får bli att köpa boxen sen! Nehepp, Daniel skulle lägga Novalii, för en 30min sen, verkar som han oxå somnat?? Hmm.

Ha en fortsatt bra fredagskväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback