Snurr snurr ..


Jisses vad jag sitter & drömmer mig bort :) Novalii sover & karln är iväg. Egen tid gillas !! Vill ha min lilla bebis här nu & sniffa på, sen vill jag börja träna igen & bli lite fit for fight, ska verkligen ge gärnet :) Det kommer bli kul, men jobbigt. Jag har ju mina nyårs löften, dem är väl till för att hållas?

Snart börjar Familjen Annorlunda, o my god, vem orkar ha 10 barn egentligen? Jag skulle aldrig klara det. Men det är en inspiration att se dem som gör det. Två kommer räcka gott & väl för min del, ja kommer nog vara världens tröttaste mamma haha.. Men men, jag får väl vila jag med, om ca 20år kanske? HAHA shit va positiv jag är.

Mina barn är mitt liv. Mina fina underbara små skapelser.

Nu ska jag bänka mig framför tv:n.. Har haft en molande värk i svanken hela dagen & som mensvärk. Kanske något på G? Den som lever får se.. Bye.

Kommentarer
Johanna säger:

Du får honka på mig & träna! LÅter som vi har liknande nyårslöften. :D Hoppas du får vila & inte ha så ont! SNart Snart kommer liten, fortare än du anar! Ska erkänna att jag drömde om dig & familjen inatt, igen! hihi. :)

2011-01-03 | 20:27:19
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
malin säger:

wwii snart är lillen här :D väntar med spänning!!

2011-01-03 | 21:13:41
Bloggadress: http://heinefeldt.blogg.se/
Maria säger:

sv; Tack så mycket. :)



Haha kul det där med familjen annorlunda, för när jag såg det ville jag också ha tio barn, men jag tror fan att jag har ändrat mig lite nu. :p

2011-01-04 | 00:00:31
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback