Välkommen

Till världen min älskade son <3

Fullt upp här hemma, varit till stan idag med Liam, sen hem, städa & tvätta. Sen besök :) Nu pustar ja ut framför datorn, Novalii ligger & snarkar i sängen, Liam ligger hos pappsen & myser.

Det blev en liten Liam som sagt, eller liten & liten. 4130g & 53cm lång :) Förlossningen gick över förväntan, mycket bättre än med Novalii, fast den va ju såklart problemfri den med! Men jag klarade värkarna lättare denna gång, skrattade massor under förlossningen, åt Daniel, han är verkligen min underbaring, vilket stöd han va<3

Återkommer. Om någon fortfarande läser.
Puss

Kommentarer
Sandra Valfridsson säger:

Åhh grattis gumman!

Va roligt att det blev en liten pojke!

Jag har varit i Teneriffa en vecka och har dött av nyfikenhet om du har fått någon liten än.. Kom hem i dag och den första sidan jag gick in på var din blogg =)

Jag hoppas att ni mår bra och att ni myser ordentligt med Liam nu =) Kram

2011-01-18 | 20:22:30
Laila säger:

Jag läser, och hoppas på att få läsa mer om er.. Är så nyfiken på hur ni har det..

Och kan du tänka dig hur ivrig man kan bli, trots att vi inte känner varandra har mina tankar gått åt er väldigt mkt de senaste dagarna.. :)



Hoppas ni har det toppen.. Passa på och njut!

2011-01-18 | 20:32:15
josefine säger:

jag läser =D grattis återigen, Liam är ett fint namn..hade vi också tänkt på =) jocke önskar få gå på kurs hos er =D hihi kram

2011-01-18 | 22:22:52
Bloggadress: http://jjosefineemadeleine.blogg.se/
zarah säger:

Vad skönt att allt gick bra!! :-)

2011-01-19 | 07:17:04
Johanna säger:

ååå gumman! Klart jag läser, trogen läsare. ;)

Har tänkt på er 24 h om dygnet & verkligen hoppats verja gång jag åkt förbi att ni ska va på väg. Har kännt så med dig eftersom sista tiden av så jobbig men jisses det är ju verkligen värt det, så himla underbart fin pojke så det finnns inte ord! Det har ni gjort bra! Hoppas lilla prinsessan där hemma mår bra med, storasyster & allt. :) åå man känner sån lycka när man tänker på er & era underbara små... <3

Kram gumman, det här va du värd. <3

2011-01-19 | 08:51:53
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Sarah säger:

Jag läser ;)

2011-01-19 | 12:19:20
Bloggadress: http://sahaaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback