Vecka 40+4


Inte fan är man vacker nu inte.



Nu är jag så tjock så att jag tror att jag sprängs snart ;) Då menar ja inte bara magen, utan låren, baken & diverse kroppsdelar. Fy så svullen jag är, det värker i hela kroppen. Nu säger jag, två barn räcker gott & väl. För nu är jag trött på det här. haha..

Det är en riktig besvikelse när man vaknar varje morgon & inser att det är en ny dag & inga tecken på förlossning! Det är jobbigt & påfrestande. Det jobbigaste är nog alla som frågar om jag inte känner något, jag vet att det är utav välmening, men vafan ni lär märka när bebis är ute :P Ursäkta jag vet att jag är ett hormonmoster.

Nu ska jag strax ta lillan som kommer hem från dagis & gosa med henne innan hon ska sova middag.
Tjillevippen.

Kommentarer
Anonym säger:

tycker du är fin kuss! :) lillen - (som jag tror är en pojke nu när jag drömde att du fick en pojke. har dock drömt att jag fick barn och ungen var svart, hm. så drömmarna kanske inte är de säkraste. men tror ändå på en pojk) - tittar ut när han är redo. men jag förstår att väntan är oliiidlig

2011-01-13 | 12:24:38
Anonym säger:

från malin förresten ;)

2011-01-13 | 12:25:06
Bloggadress: http://heinefeldt.blogg.se/
sarah säger:

du är jättefin :) förstår att det är jobbigt för er alla. kram o lycka till :)

2011-01-13 | 15:00:34
Bloggadress: http://stjaaarnan.blogg.se/
Jessica säger:

Lider med dig Jossan, inte för att det hjälper mot värken ett endaste litet dugg men du ser inte alls så tjock ut som du beskriver att du känner. Fortfarande snyggt gravid, MEN jag kan hålla med dig att det räcker nu att det är dags för den envise lillen i magen att komma ut ist för att gotta sig där inne. Ta hand om dig, hoppas du får sova så att du har energi till att föda SNARAST!!! KRAM

2011-01-13 | 19:06:44
Sandra. säger:

Du är ju jättefin! :) Men hoppas bebis vill titta ut snart! :)

2011-01-14 | 19:26:17
Bloggadress: http://luddelitosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback