Vinter


Vad alla klagar på vädret, visst jag är inte någon jädra vinter älskare, jag föredrar sommaren. Men jag tycker att det är bra att vi har en riktig vinter, massa snö & kallt istället för en massa jävla blask. För det är inget vidare! Så, kort & gott jag gillar vädret, jag finner mig i det helt enkelt.

På morgonen här nu så har mamma varit här, pratat lite skit & busat med min rastlösa huligan. Novalii börjar tröttna på mig här hemma nu, jag förstår henne. Jag orkar ju ingenting längre! Tänk om man kunde förklara för henne varför & att det blir bättre, försöka går ju alltid, men det förstår hon inte :P

Nu sover gumman, efter att ha ätit lunch! Jag ska strax ta & krypa ner bredvid henne jag med & vila! Den här natten har varit skaplig, bara varit vaken 3 ggr för att springa på toa. Men man blir lite besviken oxå, när sammandragningarna försvinner. För man vill ju att det ska sätta igång..

Nehe. Ha en fortsatt bra dag. Puss

Kommentarer
Sofia säger:

Klart de är bättre med snö och inget slask, de ja tycker är jobbigt med all snö är att det är så svårt att ta sig fram på vägarna, annars gör de inget.. :) Hoppas på att den Lill* kommer snart.. :) Puss

2011-01-06 | 13:28:29
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
josefine säger:

håller helt med angående vädret..och sen är det ju faktiskt roligt för alla barn att kunna leka i snön =)

2011-01-06 | 14:20:22
Bloggadress: http://jjosefineemadeleine.blogg.se/
Johanna säger:

Sv på kommentar: Jag hoppas med att hon blir bättre, men känner mig hemsk som inte ger henne mat när hon är så hungrig. Får vänta & se hur hon mår imorgon. Annars får det bli veterinären & se. Förmodligen får hon den hjälp som du föreslog. :)

2011-01-06 | 20:05:24
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback