:))


Jag hade 3 mål inför det här året, det första va körkort, det andra var att gå ner i vikt igen & det 3:e va att jag skulle söka jobb!

Körkortet är avklarat, Vikten är påväg neråt :) Och jobbar gör jag nu, dock inte ett fast jobb! Har lagt till ett mål till, det är & sluta röka när jag nått min första målvikt:) Jag tror att jag kommer klara det galant.

Allt flyter på nu & jag mår så bra. Jag har gjort det ja ville det här året, och kan göra vad jag vill nu, men körkortet i handen! Livet är bra underbart vissa dagar, men visst har det sina upp & ned gångar. Låt det få vara såhär ett tag nu

<3


Kommentarer
Michaela Samuelsson. säger:

Jag har varit rökfri i två veckor idag!

Du klarar av att fimpa skiten du med! :)

2011-07-15 | 18:58:00
Madde säger:

Duktig du är!

Sluta röka kommer du klara! Du har juh gjort det förut bara kämpa lite extra att inte falla tillbaka! :)

2011-07-18 | 09:34:02
Johanna säger:

Härligt tjejen! Du fixar vad som helst det har jag alltid sagt. :)

2011-07-30 | 12:26:26
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback