Medvind


Kuggade första uppskrivingen förra veckan, men ja tog nya tag & körde upp igår & skrev upp idag & klarade det. Så nu sitter jag med världens frihet i handen, ett körkort! Vilken känsla, så härligt. Tack till alla som trodde på mig när ja själv inte gjorde det :)

Tog med mig barnen & åkte upp till morfar i sommarstugan & hälsade på ikväll. Så mysigt, men gu vad jag saknar mormor, åh älskade lilla mormor :(

Nu ska jag strax lägga mig, upp och jobba imorgon, gå över med Novalii till Johanna & köra Liam till Anna :) För Daniel sover ju, eftersom han jobbat natten! Men men, det ska ja väl klara av! Efter jobbet blir det lungt, pyssla här hemma. Äntligen har vi fått ett KÖK! :) Det ska bara målas lite på måndag & nytt golv i hallen, sen är allt klart.

Nu känns det som jag får lite medvind. Äntligen.

Skulle ta ut smöret ur kylskåpet, och upptäckte detta. Vem små tänder kan detta vara?
NOVAAAAAAAAALIIIIIIIIIIII!!!!!



Natti.

Kommentarer
malin säger:

hahhaha jävlar vad jag garva när jag såg bilden! har hon ätit margarin!? hahah gud så sött :D

2011-06-11 | 12:23:05
Bloggadress: http://heinefeldt.blogg.se/
josefine säger:

grattis till kortet och skönt att det börjar ordna upp sig med allt =)

2011-06-11 | 14:43:48
mormor säger:

hahahahaahhhhaaaa , hon har smaskat en stund ser jag:) vad bra att hon lade tillbaka paketet .

2011-06-12 | 08:11:17
Johanna säger:

hahah sköna lilla tjeja!!!

2011-06-12 | 19:46:11
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback