Vila i frid <3


Idag, mormors begravning. Jag har aldrig gråtit så många tårar! Jag saknar henne något så enormt mycket, men du fick den vackraste begravning jag sätt. Vila i frid mormor <3

Mitt upp i all sorg, så körde jag min uppkörning & klarade den, lite glädje, nu ska jag bara klara teorin. Jag vill verkligen nå den friheten som ett körkort ger.

Ikväll, hade jag tänkt pluggat, men jag kan inte nu, jag känner mig stressad & har grym ångest. Vi blev i princip utkörda där vi bodde, nu bor vi hemma igen & utan kök. Det är inte så kul med två barn :( Sen måste vi klippa gräset & städa innan imorgon, så daniel fick åka upp & klippa gräset nu, stackarn :( Jag får stressa upp imorgon & städa, antagligen imorgonbitti runt kl 06.00!! Roligt va?

När ska jag få lugn & ro i mitt liv igen?
Suck. Ge mig inte mer motgångar nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback