?1?


I ren panik & i desperat i behov av hjälp så gluttade jag igenom alla familjelivs sidor om skrikande barn, kolik, nan osv osv. Jag har helammat Liam fram tills för någon, några veckor sen, har börjat introducera ersättning lite smått!  Pågrund av att jag känner mig för låst annars, får ångest. Men det är inte det jag vill komma till..

Iallafall så skriker ju liam dygnet runt i stort sätt. Men jag när jag satT & läste så va det många barn som faktiskt inte har kolik, utan mjölkallergi. Gick in och kolladesymptom, nässelutslag, prickar över kroppen, gaser, ont i magen, sömnsvårigheter.... och massor mer som stämde in. Jag åkte ner & köpte Nan HA! bra för känsliga magar, har gett honom det nu under dagen & han har sovit som en prins, och varit glad, en helt annan liten pojke. Nu hoppas jag att det beror på Nanen, för då kommer jag sluta amma.. Han ska inte behöva ha ont & jag måste få sova.

Men jag ska inte ta ut något i förskott, har som sagt bara gått en dag.
Någon som provat Nan Ha? Hjälpte det era små?


Kommentarer
Jullan säger:

Jag håller tummarna för er att den nya hjälper för den lilla killen, så att du får koppla av gumman :)

2011-03-12 | 18:37:57
Bloggadress: http://jliiindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback