Den obeskrivliga kärleken



Min fina barn. Jag älskar er obeskrivligt mycket <3



Att vakna upp på morgonen & se mina två små änglar ligga & le åt mig, ja, det gör hela min dag :) Man känner sig älskad & lycklig<3

Härlig väder idag, har varit ute på en promenad med mamma, snart blir det en till med Johanna. Man vill ju vara ute så mycket som möjligt när det är sånt här väder ! :)

Nu har jag slutat äta min medicin, mjölken lär ju sina i vilket fall nu när jag inte ammar! Men det kanske tar längre tid, det får jag stå ut med.

Ser fram emot lördag. Då blir det dubbeln nere på hotellet :) Va snart ett år sen jag va ute sist, så det ska bli kul. Men det blir jätte lungt för min del, barnen kommer hem kl 08.00 dagen efter :) Men gu, det ska bli så kul att få komma ut en sväng, dansa lite & känna sig lite som en människa & inte bara mamma!

Nehepp. Ha en fortsatt bra dag. Puss

Kommentarer
mormor säger:

älskade barnbarn <3

2011-03-20 | 16:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback