....


Äntligen börjar ja hitta tillbaks till mig själv igen. Även fast många saker får mig att må dåligt! Men jag kommer ta mig igenom det här med, livet har sin gång. Jag har många underbara stöttepelare, dem största är Daniel & min mamma. Som jag kan prata om allting med! Det svåraste är att se hur min älskade mormor mår, tänk om jag på något sätt kunde hjälpa henne, jag älskar henne & jag vill ha henne med mig i livet länge.

Våren är iallafall påväg nu & likaså min lycka, min glädje. Åh vad jag känner att jag börjar leva igen. Låta mig få fortsätta känna såhär nu. Låt mig få må bra.

Solen gör sitt kan man säga.


Kommentarer
Johanna säger:

Urs jag förstår hur jobbigt det är. :S Finns alltid här om du vill prata, det är inte alltid jag kan ge några bra svar. Men lyssnar det gör jag alltid. <3

Och nu jägarns ska vi ha vår så vi kan ta ännu längre & pratfyllda promenader. Och en grillning till kvällen kanske? <3

2011-03-07 | 11:49:13
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback