:)


Dagarna knatar på.

Idag har ag & liam varit hemma hos Jessica & pluggat lite medans barnen va på dagis. Imorgon är det dax för teorikurs igen. Motivationen håller sig uppe & jag pluggar flitigt, ska snart börja köra med :)

Annars, Liam och jag är hemma nu, Daniel & Novalii är med sin syster Anna in till stan :) Vad vi ska göra här hemma är frågan, känner inte för att bara sitta hemna & uggla.

Ersättning va det bästa vi kunde göra. Liam är helt underbar nu & han njuter av livet, enda gången han är ledsen är om han blir för hungrig eller om blöjjan ska bytas! Det är så skönt. Och han sover jätte bra på nätterna. Själv ska jag in till vrinnevi imorgon för att få medicin, som stannar av mjölkproduktionen. Kunde få jobbiga biverkningar, men man äter bara tabletterna i 2 veckor, så det ska jag väl försöka härda ut.

Puss&kram skumbanan

Kommentarer
Sandra Valfridsson säger:

Så skönt det låter!

Med det där tempot så har ni nog snart körkort båda två =)

2011-03-15 | 05:49:02
malin säger:

jag kommer gärna och hälsar på en sväng imorgon em om du har tid!? :D jag hör av mig imorgon och ser iaf, skulle vara superkul! kramar <3

2011-03-15 | 14:00:39
malin säger:

åh nu ringde mamma och sa att vi inte har någon bil imorgon, pappa skulle jobba i stockholm :( du får inte med dig moster marie och barnen hem på en fika med mig och mamma?! skulle vara supermysigt. mitt nr är 0738 45 08 14, hör av dig om ni kan komma! <3

2011-03-15 | 20:50:29
Bloggadress: http://heinefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback