:)


Ska jag försöka mig på ett inlägg? Inte så vidare smart såhär dax på dynget då tankarna far omkring.

Dagarna knatar på. Novalii tjuter, gapar, skriker & testar mig mer än någonsin, det är såååå jobbigt! Hur kunde min lilla flicka bli en sån liten trotsig dam? Det är frågan. Men vi kommer förbi den här perioden med.

Liam är världens ängel, han njuter utav livet. Hur nöjd som helst. Han är världens lugnaste lilla kille. Två syskon med helt olika personligheter. haha.

Idag va vi inne i stan & shoppade loss lite åt Barnen, till Novalii blev det vårskor, byxor, leggins, klänningar, en kjol, t-shirtar :) Liam fick Byxor, tröjor, shortor, pyjamasar.. Behövde fylla på i garderoberna helt enkelt, dem växer ju som attans nu! Och snart är sommaren här, som ja längtar, gu så härligt.

Hade grillpremiär hemma härom kvällen, attans så gott det va :) Ne nu ska jag försöka sova här.
en uppdatering iallafall, som visar att ja lever.


Några minuter gammal


Snart 3 månader.

Vart tog tiden vägen?


Kommentarer
Emma Jern säger:

Han är så söt den lille gullungen! <3

2011-03-31 | 00:32:39
Sandra Valfridsson säger:

Härligt med ett inlägg =)

Känner igen det där med trots! Klara vägrar somna hemma.. Vi får hålla på med läggning i flera TIMMAR! Med vi menar jag förstås Johan för mig slår hon bara och skrattar högt när jag säger åt henne att man inte får slåss! Hur i allsingdar orkar du med två små? Känns som jag inte kommer ha någon energi kvar för att ta hand om en till sen när hon håller på som hon gör! Som tur är så är hon oftast (peppar, peppar) hur go som helst på dagarna :P

Verkligen jätte söta barn har du iaf! Tiden går sjukt fort! Tyckte det var förra veckan du var gravid =)

2011-03-31 | 09:40:23
josefine säger:

vad fort tiden har gått =O känns som det var nyss ni fick Novalii ju hihi

2011-03-31 | 15:13:27
Bloggadress: http://jjosefineemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback