Liten blir stor


Eller hur? Min lilla pojke väger nu 6½ kg. Hihi min lilla klump <3 Tiden går så otroligt fort, man hinner inte riktigt med. I söndags blev han två månader. Och hans hår växer ju som attans, jisses va långt det har blivit, jämförde med korten från när han va nyfödd, ja jisses, vi får snart klippa honom haha!



Lägger upp en bild från i Lördags när Novalii hade sina tvilling vänner här, Livia & freja :) Vi gick först & matade änderna, sen hem och busade & lekte för hela slanten, sen blev det en lång promenad så barnen fick sova middag i vagnarna :) Tack Jessica för en trevlig dag!



Busungar :)



Började äta pravidel igår kväll. Inatt vaknade jag jätte yr & imorse med världens illamående. Har varit nära att svimma hur många ggr som helst idag & har en grym huvudvärk. Nu står jag i valet & kvalet om jag ska fortsätta äta medicinen. Fortsätter jag kommer jag behöva hjälp & bli sängliggandes i 2 veckor, slutar jag så måste jag börja pumpa igen, jag orkar inte. ÅHH!

Ska börja jobba i April, håller dessutom på med körkortet & har två barn att ta hand om, så jag måste ju må bra & orka. Får se hur det blir.

Nu ska ja lägga mig. Puss


Kommentarer
jessica säger:

Vi hade med jättetrevligt då! det gör vi gärna om igen. barnen går här o tjatar "schoshan" (jossan) "lolalolaliii"(novalii)och bebis "iiaam" haha

2011-03-19 | 18:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback