Otrohet


Finns det något värre? Hur kan man vara otrogen gång, på gång mot den man säger säg älska? Det är frågan. Det är att sjunka lågt, att uttnytja en person, krossa någons drömmar, ge falska förhoppningar, ett jävla svineri är vad det är. Personen i fråga borde skämmas för det den gör! Det är sjukt att jag lägger sån energi på att må dåligt för den personen som går dag ut & dag in utan att förstå att ens något är fel. Tyst är jag & kommer förbli, det är inte mitt problem. Men jag kan inte låda bli att lida med personen i fråga.

Kommentarer
Johanna säger:

Bläää & skam över en sådan person! Ursäkta men det är något av det värsta man kan göra mot en annan människa.. Man vill ju absolut inte råka ut för det själv & förmodligen inte heller denne du skriver om. Hur kan man då behandla någon annan på ett sätt man själv absolut inte skulle vilja va med om. För inte vill man väl bli bedragen???.. Fy fan!!!. Fasen jag sitter & bli arg bara jag tänker på det....

2011-03-01 | 11:59:05
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Madde säger:

Ne jag förstår verkligen inte heller hur man kan se sin partner i ögonen efter en sådan sak och hur man själv kan leva med det?! Riktigt sviningt och falskt att stanna kvar vid sen partners sida när det händer flera gånger!

Då är det juh inte kärlek från personens håll iaf utan ren utnyttjan!

Vem skulle lita eller vilja ha ett förhållande med någon som man vet har varit otrogen flera gånger om.

Inte jag iaf vem säger att den inte skulle vara det mot en själv liksom!

2011-03-01 | 15:03:49
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/storochliten
Jullan säger:

Det är sjukt, jag skulle inte klara av en min :/ Någon gång kommer ju alltid sanningen fram. Usch!

2011-03-10 | 15:46:59
Bloggadress: http://jliiindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback