Skooor


Godmorgon. Min dag började bra, utvilad oxå, Liam vaknade bara 3ggr inatt, hur skönt som helst :) Och han hade inga problem att somna om heller! Nu har i ätit frukost här hemma, badat osv. Bara jag som inte hunnit gjort mig iordning än :P

Fyndade ett par skor häromdagen. Skogalen som jag är ;) Har nog 7 par skor med kilklack nu, hur snyggt är det inte?? :) Daniel undrade va ja skulle ha dem till nu.. Haha, men vafasen det är ju sommar snart ;)



Jag & världens sötaste Lillskrutt <3



Fredag idag, vad ska man hitta på? Jag ska iallafall försöka plugga lite teori när Daniel kommer hem från jobbet. Funkar inget vidare att plugga när man är ensam med Npvalii&Liam. Jaja Ha en fortsatt bra dag. Puss

Kommentarer
Johanna säger:

vilken mysig bild på er & du skorna va jätte snygga. Synd att jag är för ranglig för sånns skor. haha

2011-03-04 | 10:51:37
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Sandra Valfridsson säger:

Skit snygga skor!=)

2011-03-04 | 11:57:43
Madde säger:

å vilka skönheter!

( alla tre ;) )

2011-03-04 | 15:43:30
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/storochliten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback