Torsdag


Kul att jag fick ett par kommentarer :) Det värmer, hihi, visar att det fortfarande finns människor som läser! Även fast jag varit så omotiverad..

Idag vaknade vi runt kl 08.30 här hemma, Daniel har jobbat natten. Så han fick sova i Novaliis rum, men han vaknar ju såklart av Novaliis skrik, går inte få tyst på ungen för tillfället. En del undrar hur jag orkar, jag undrar hur hon orkar haha :) Nu är hon hos sina fastrar en sväng, jag är ensam hemma med Liam, som mest sover hela tiden, vilken är lite skönt det me, så man får lite lugn & ro.

Körkortet, vill komma igång & köra nu, nästa vecka bir det 2 körlektioner tis-ons, sen har ja bokat i hela april. Nu vill jag ha mitt kort! Skulle ha kört i onsdags, men jag låg i magsjuka i måndags, så ja ställde in lektionen.

Nu ska jag mysa med mitt lilla troll.



Kommentarer
mormor säger:

Vilken härlig bild :)

2011-04-01 | 06:08:40
Johanna säger:

Sötnosunge!!! Klart jag läser... Alltid. :D

2011-04-01 | 07:34:45
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
josefine säger:

jag läser jämt, men dålig på att kommentera-man glömmer så lätt bort det hihi

2011-04-01 | 11:49:53
Bloggadress: http://jjosefineemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback