Trött


Hur länge orkar man egentligen? Liam skriker nätterna igenom, eller han sover 1timma, vaken 1timma osv osv.. Jag har en ständig huvudvärk & sjukdomskänsla. Dagarna känns som en dimma! När Novalii går sina timmar på dagis & jag lägger mig ner för att vila så kan ja inte slappna av, då kommer jag på tusen saker som jag måste göra, tvätta, diska, laga mat, städa osv osv.. Usch, jag hoppas att dem här första månaderna går fort. För magknipen brukar ju släppa när dem är runt 3 månader har ja för mig? Bara 6 veckor kvar då, wei !!

Och mitt upp i allt ska jag ta mitt körkort, jag är ju bra bright ibland alltså ;) Men det här ska jag väl klara. Eller ska, jag måste. Inget ska få stoppa den här gången, även fast jag är livrädd! Nångång lär jag väl känna mig säker bakom ratten!

Nu sitter jag här & fördriver min tid. Borde vila, måste ha huvudet med mig sen när jag ska på teorikursen & ta lånet. Ne, det va nog allt. Ojoj, kände att jag klagade väldigt mycket, men skitsamma.

Puss



Mamma "mormor", Liam & Novalii <3

Kommentarer
Jessica R säger:

Vännen man FÅR klaga! man är ingen robot som klarar hur mycket som helst. och jag hoppas du vet att jag menar allvar när jag sa att jag gärna passar liam ibland så du får VILA! inte diska o städa. du måste ta hand om dig! KRAM!

2011-03-01 | 10:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback