Allt & inget..


En dag med mycket tankar, varför skriver jag inte här oftare? Varje gång jag skriver så tar jag bort, en avanledningarna är väl att mina tankar är för privata. Jag vill inte blotta hela mitt liv för människor jag inte känner. Egentligen borde jag låsa bloggen & ha den för mig själv i fortsättningen, för att rensa bland mina tankar, kunna andas ut & bara få ut allting som värker inombords.

Som jag har kämpat under sommaren.



Den finaste flickan <3



Och den Finaste Pojken <3



Jag kan inte andas utan eran luft i mina lungor.









Kommentarer
Sandra valfridsson säger:

Shit vad smal du är! :) kul!!

Tänk om jag kunde ta tag i det där

Jag också! :)

Ja du har verkligen fina små barn :)

2011-11-29 | 07:41:44
josefine säger:

jag tycker det är kul när du skriver =) eller kul kanske var fel ord men jag läser iallafall allt =)

2011-11-29 | 12:27:55
Bloggadress: http://jossanochmax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback