Den obeskrivliga kärleken..


Min kärlek, Mitt liv. Det är er jag lever för. Kärleken är enorm, jag trodde aldrig att man kunde känna en sån kärlek som jag gör för er. Min lilla familj <3



Idag är Novaliis första blöjfria dag & det har funkat super, hon har sagt till alla gånger utom en. Då vi lekte på hennes rum & hon glömde bort sig lite. Jag är stolt & hon är stolt haha :)

Åh vad jag längtar tills ja kan börja julpynta, frågade Emma förut om inte hon oxå kunde göra det så ja slapp va ensam om att va så tidig, men hon ville inte hahah ;) Och ja, jag får nog helt enkelt vänta. Men det är typsikt mig, in med julen fort & så fort julafton är över så ska den ut !

Nu ska jag mysa ner mig framför tv:n. Puss

Kommentarer
Malin säger:

Underbar bild!! Vilka små charmtroll :))

2011-11-17 | 19:53:41
Bloggadress: http://heinefeldt.blogspot.com
josefine säger:

här hos oss är det många som har julpyntat redan, så det tycker jag du kan göra =)

2011-11-18 | 10:47:18
Bloggadress: http://jossanochmax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback