Då va det dax igen.


Så var vi där igen, dax för en uppdatering! Jag glömmer bort & jag hinner absolut inte med.

I måndags hade vi lite tjejkväll, med mat, spel, mys & massor med prat. Jätte trevligt. Slänger upp en bild på mina underbara flickor <3



Så va det onsdag redan, vecka springer iväg. Igår va vi iväg en sväng till min farmor. Novalii va inte alls på humör så det blev en snabb sväng. Idag har vi varit inne & köpt på Dvärghamstrar till Novalii, dem fick namnen Berit & Judith. Haha. Måste ju passa ihop med Sören & Charlie, våra katter. Låter som en drös pensionärer ;)

På fredag bär det av till Ullared. Då ska jag handla julklappar, och jag hoppas att det inte är mängder med folk, för det orkar ja inte med.

Jag älskar er mina små stollar. Ju äldre Liam blir, desto mer bus blir det här hemma. Dem skrattar & har kul ihop, helt underbart att se <3


Puss!

Kommentarer
Johanna säger:

Tack för en toppen mysig tjejkväll gumman. <3

2011-10-29 | 23:42:06
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback