dagens bestyr


Idag snooozade jag länge. Novalii skulle va på dagis kl8.15, vi va nog inte uppe ur sängen före 07.30 haha, stress. Men jag är van! Åkte & lämnade lillsnörpa på dagis, sen vidare upp till viberga, va i stort behov av tvättmedel då våran tvättkorg inte är synlig längre pågrund av all tvätt överallt. Efteråt åkte jag & Liam upp till Johanna i stallet en sväng & tog en kopp te :) mys.

Nu har jag städat lite här hemma & såklart slängt i en tvätt. Snart dax att hämta hem lillan. I eftermiddag blir det frissan, känner att håret börjar bli sådär långt så det inte går att få volym i det.. Kan slänga upp resultatet sen.

Neh, nu ska jag fortsätta här hemma. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback