Den onyttiga dagen


Ett inlägg innan jag går & lägger mig & sussar med mina små knoddar.

Styrt hemma hela dagen, blev promenad imorse. Men idag är det fredag, den onyttigaste dagen på hela veckan. Redan mumsat toblerone, hur gott är inte det? Ikväll ska vi tända grillen oxå. Mums!

Liam har börjat stå upp i sängen hela tiden nu, så fort vi kommer in i rummet så ställer han sig upp hel nöjd. Och jag blir lika glad varje gång jag ser honom. Hela han är en sån glädjespridare, min älskade lilla ängel.



Lilla damen här hemma, förstoppad. Åh va jag tycker synd om henne! Men idag mår hon mycket bättre efter att hon fick resulax igår. Mammas lilla hjärta, tycker inte om att se henne ha ont :( <3

Lägger upp en bild från när min farmor va här & busa med barnen. Novalii älskar ju & pyssla med håret, så här har hon gjort farmor fin i håret med massor spännen ;)



Nehepp, nu sussa med sötnosarna. Gomidda ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback