Funderingar



Vid matbordet idag så helt från ingenstans så tittar Novalii frågande på mig & säger - Mamma Jern? Hur ska man förklara för en 2åring varför jag heter Söderberg & alla andra i familjen Jern. Haha! Hur kan ens sånna funderingar finnas i en sån liten tjej? haha..

Sitter här vaken, min magkatarr blir bara värre & värre. Fy så ont jag har. Blir nog eventuellt att ringa ner till Vc imorgon. För mycket runt omkring mig nu, antagligen det som gjort magen så orolig. Besvikelsen över jobbet va nog värst, att bli lovad ett vik, sen helt plötsligt så duger man inte ;/

Nu ska jag lägga mig framför en film, en ny dag imorgon.


Kommentarer
Madde säger:

vilken dålig stil att lova något och sen blir det ingen :/

Och då har men juh inte lust att jobba extra där heller liksom! Surt!

2011-10-17 | 13:13:02
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/storochliten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback