Bitter?


Sitter hemma & har såååå trist! Det värsta med det är att man blir rastlös & skafferi äter hela tiden. morr, inte bra. Skulle haft mina ciggaretter, dem hjälpte alltid mot sötsuget & mot rastlösheten. Varför i hela friden sluta jag? Ne va tusan nu ska jag inte tänka så, gu så duktig jag är som hållt upp i två veckor, bättre? Hmm nja.. ÅH! Inte undra på att vågen står på samma vikt, skit.


Till det underbara här i Livet. Mina barn.
Plaska plaska ;)





Det är nog bland det bästa dem vet. BADA! Jag måste ta med dom till badhuset snart :)


Kommentarer
Johanna säger:

Säg till, jag följer gärna med. :)

2011-09-21 | 11:33:18
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback