Fynd


Trött efter gårdagen. Jag hittade så himla mycket fint! Massor med fina Vinterkläder till barnen & leksaker som dem vart så nöjda över. Novalii blev mest nöjd över sitt smyckeskrin som hon fick, som spelar en melodi! 39kr :)



Liam i sin fina alfons pike tröja :) Och sina nya tuffa byxor! 49kr!



Jag själv hitta världens gulligaste kakfat, jag bara älskar sånna, och det kostade bara 49kr, fynd enligt mig :)



Jaja, där fick ni se lite utav det jag köpte. Nu kör Daniel Novalii till Dagis, själv ska jag städa lite. Sen försöka ta mig till solariumet & gymmet?! Behöver träna nu, har fuskat för länge. Liam är forfarande sjuk, så om dagarna går vi mest & lallar här hemma, vill inte ut & fara när han mår som han gör.

Återkommer.
Puss







Kommentarer
Maria säger:

Kakfatet var hur fint som helst. :) Jag försöker också hitta nåt liknande. :)

2011-09-01 | 11:40:10
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/
Johanna säger:

Mycket fint! Ska med till ullared i höst. Är ju lite man vill handla på sig nu tills liten kommer.

Ser fram emot kaffebjudningen med fina fatet. :P Eller hmm kaffe vi får väl dricka jossan te & ha påsen i sådär otäckt länge, då blir de tju typ kaffe.hahah

2011-09-01 | 16:35:22
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback