hjälplös?


Natten har varit hemsk. Novalii har vaknat gång på gång & haft ont & sprattlat med benen som en tok, jag frågade henne om hon hade ont i benen. -Ja mamma ont i benen, säger hon då. Men nu pang så fick hon 39 graders feber & ligger utslagen i soffan, jag fattar inget? Växtvärk&feber? Eller hade hon ont nån annanstans, öronen? Åh va jobbigt det är när dem är så små & inte riktigt kan förklara sig. Man känner sig så hjälplös!

Nu är Daniel iväg & köper 2 par nya bilbarnstolar till barnen. Det är dem i behov av, då Novaliis gick ut i Januari & Liam sitter fortf i babyskyddet. Det blir iallafall två stycken likadana acta graco :)

Glömde uppdatera igår. Emma & Lilla söta Neo va här igår en sväng, han va ju gudomligt söt.



Igår kväll blev vi lite barnlediga, så vi åkte upp till Olearys med Sarah & Tobias, vi bowlade & käkade gott, hur trevligt & mysigt som helst. Och en redig skit humor har vi oxå. haha!! Det måste v göra om snart.

Nehepp, nu ska jag lägga mig bredvid min snutta.
Förresten, inne på min 2:a rökfria dag. HEJAHEJA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback