Otillräcklig



Varför hinner jag aldrig med saker som jag planerar in varje dag? Anledningen måste nog vara att jag städar konstant. Eller ja, åtminstonde plockar undan saker efter mina små familjemedlemar.

Hade tänkt sola & träna idag, hann med att slänga mig i solariumet, men träningen fick skjutas upp igen, inte bra inte.

Har känt mig ganska otillräcklig ikväll, Kämpade 2 timmar med att få Novalii att somna i sin säng i sitt rum, lille Liam blev åsidosatt under tiden, men vad ska man göra när Daniel inte är hemma. Får lite ångest, fast jag egetligen inte borde? Som tur va somnade skrutten ganska så snart, säkert utav uttråkning :(

Min små förut, Novalii skulle promt ha på sig sin nya mössa & även sina nya kläder!


Nu ska jag slänga i en röd färg till i håret, och hoppas på att resultatet blir bättre denna gång. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback