Tack


Jobbat idag, 8-14, fort som fasen hem så daniel kunde komma iväg till jobbet, han började 14.00, så han blev lite sen. Inte lätt att få ihop allt när man har två kids, och jag är så envis & vill jobba. Samma sak imorgon, tors & fredag. Skönt med jobb!

Nu har båda barnen somnat, tidigt? Ja en aning, för & vara mina barn. Undrar nästan va ja gjort för att få en ensam hemma kväll haha, gu vilken lyx.

Av ca 60 läsare, så va det iallafall 4 st som kommentera föregående inlägg. Tack till er iaf ;) Era blogger läser jag :)

Återkommer.

Kommentarer
malin säger:

jag läser också! (som du säkert vet ;D)

2011-09-06 | 19:15:33
Bloggadress: http://heinefeldt.blogspot.com
Linda Gustavsson säger:

Jag läser ibland gumman, men jag har ingen blogg själv! Du får följa mig på FB :) Kram

2011-09-06 | 19:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback