Familjen tycon..


Inte alls en bra dag. Va tvungen att säga ifrån om jobb idag igen pga sjukdom. Som vikarie känns det inte alls roligt, med tanke på att jag verkligen vill jobb & att ja definitivt må bra av att jobba, dem som känner mig vet det. Jag är inte skapt att vara hemmafru om man säger så haha.

Jag hoppas iallafall att dem förstår att jag vill jobb. Åh :(

Kollade in mitt konto förut & såg att jag Antagligen fått för lite lön. Hel skumt, fattar ingenting.. Men men jag får ringa lönekontoret imorgon & kolla om det är rätt.



Världens gladase kille, jag förstår inte hur man kan vara så glad som han är jämt. Han har varit snäll & lugn ända sen han föddes. Min lilla stjärna <3



Ja ett mindre lyckat försök till att få ett litet familje kort. Men det är väl helt enkelt sånna vi är haha.

Puss

Kommentarer
Johanna Kratz säger:

haha fina ni! :)

2012-04-24 | 19:26:03
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Maria säger:

Såna familjebilder är såna som är helt underbara att se! :)

2012-05-01 | 13:02:21
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback