Pustar ut


Varje gång jag sätter mig ner & "slappnar av" så funderar ja på vad vi gett oss in på. Men nu börjar köket äntligen ta form, man ser att det är ett kök. Det kommer bli så himla fint när det är klart. Och bilder kommer komma upp. Har faktiskt varit "arkitekten" eftersom det är ja som ritat upp & konstruerat köket ;) Mitt nya ykre kanske? -Skämt osidå..

Med oss i familjen då? Jo vi har just tagit oss igenom magsjuka, nu har Novalii en feber som inte verkar vilja ge med sig, runt 40 grader varje dag!

Va inne med Liam hos astma läkaren idag & han är INTE allergisk mot hund & katt, det känns så sköööönt :) Men där får vi svart på vitt att det är den här förbannade lägenheten som gör mig & mina barn sjuka..

Jag återkommer, för nu ska ja krypa till kojjs. Ny dag imorgon med mängder saker att göra. Puss

Kommentarer
Maria säger:

Åh vad skönt att han inte är allergisk mot dom. :) Jag vet hur det kändes i min mage medan jag väntade på provresultaten med Cewin, och jag ville nästan gråta av lycka när jag fick hem ett papper om att han inte var allergisk. :)

2012-04-15 | 11:10:16
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/
Johanna Kratz säger:

ååå så skönt för er & lilleman! Hoppas alla är friska nu! Tror allt att köket kommer bli superfint! Förväntar mig en kopp te någn dag sen. hihi. Ta hand om dig vännen <3

2012-04-16 | 13:07:20
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback