Badhus

 
Dagen har varit bra, förutom min kroniska trötthet. Uhä! Men så är det att vara småbarnsmamma. Vi va iväg till Norrköpings badhus, barnen tyckte det va superkul & sprang runt överallt, det badhuset hade en riktigt bra avdelning för barn. Tillskillnad från Finspångs.
 
Ett gammalt kort på mina badtroll <3
 
Efter badhuset åkte vi en sväng till Mirum galleria, då jag aldrig varit där. Och det höll inte mina förväntningar. Blev en snabbvisit, Tacka vet ja domino, linden & spiralen ;)
 
Eftet det blev det grillat hos familjen petterson/rydell, och sen en pratstund med min fina vän Johanna. Så med andra ord har ja hunnit med att vara väldigt social idag, haha.
 
Nu lite tv tittande innan läggdax. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback