En dag, precis som alla andra.

 
Samma känsla sitter i. Dagen började sen, 09.30 nångång, ja minns inte riktigt. Gick som i dvala fram till Daniel sa att vi skulle åka till norrköping. Ja körde, fokuserad blick på vägen, minns ingenting runt omkring.
 
Hemma? jag gör ingenting. Måste laga mat, måste, måste måste. Alla dessa måsten? Jag tror ja behöver semester? Jag har nyss haft semester, men ja menar en semester för mig själv, med mina egna känslor, tankar & intryck.. Det kommer ta tid. Men nångång är det min tur.
 
Nu ska jag mysa med mina underbara barn.
Puss

Kommentarer
Johanna säger:

<3

2012-08-16 | 19:09:55
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se
jossan säger:

Ta hand om dig o hoppas det känns bättre snart :) kram

2012-08-17 | 20:05:18
Bloggadress: http://jossanochmax.blogg.se
Madde säger:

En dags resa med tjejorn tycker jag allt att det låter som du behöver :) kan vi inte träffas alla å planera in något?!:)

2012-08-18 | 08:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback