Frustrerad

 

24 unika läsare. Men endast två kommentarer? Ja det är ju alltid något iallafall :) Kul att ni andra läser även om ni inte kommenterar!

Idag, uh vilken dag. Fick iallafall en lång & skön sovmorgon utav min älskade son, 09.35 tyckte jag att det va dax att väcka honom, då va mamma rastlös. Så vi hade en mysmorgon med frukost ensamna, lungt & skönt vid matbordet. Novalii kom hem från mormor vid halv tolv tiden & pappa Daniel jobbade tolv timmars helg.

Va uppe en sväng på regna marken idag med familjen, plus familjen pettersson/rydell. Åkte även förbi factory outlet, men min plånbok tillät inte priserna.

Nu ikväll har jag letat som en tok efter mitt pass, blev så frustrerad att jag va tvungen att gå över till Johanna & prata av mig lite, sen knalla jag hem & vipps så hittade jag det. Det är bra att ha vännen så nära så man kan ta en pause & skingra tankarna lite.

Bra iallafall att passer är funnet, nu kan ja åka upp till Cinderella & jobba på Torsdag. Blev ett långt inlägg idag, så nu ska ja fortsätta min kväll framför tvn. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback