Höst

 
Hela sommaren har vi sovit med sovrums fönstret öppet, men inatt kom det bitande vindar, vi fick stänga det. Hösten är här vare sig vi vill eller inte. Men ja kan inte låta bli att tycka det är mysigt.
 
Nu är Lilleman snorig & dan här hemma. Daniel har ont i kroppen vilket är förståeligt, så han ligger mest. Novalii har för tillfället ett överskott av energi, medans jag går på sparlåga. Förstår henne, eftersom det blivit mycket farande fram & tillbaks till sjukhuset osv. Men för mig har det varit för mycket helt enkelt, kroppen har gått på energi jag egentligen inte har. Och nu när daniel är hemma och jag slappar av, så kommer tröttheten som ett brev på posten.
 
 
Idag måste jag städa & allt vad det innnebär, plus tvätten. Sen ikväll måste ja sätta mig & göra säkerthetsintroduktionen & testet tills ja ska upp till cinderella.

Tjingeling.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback